Tatlı İntikam Dizisi Konusu

25 Şubat 2016 Perşembe, 19:09

Kanal D ekranlarında yepyeni dizi hazırlığı yapılıyor. Yayınlanacak olan ve yönetmeni Barış Erçetin’in yönetmenliğinin yapıldığı dizinin senaryosunu Pınar Ordu ve İlker Aslan kaleme alıyor. Romantik Komedi olarak tanıtılan Tatlı İntikam adlı yeni dizi ile ilgili detaylar belli oldu. Yapımcılığını Süreç filmin yapacağı dizide Leyla Lydia Tuğutlu ve Furkan Andiç’in yer aldığı başrol oyuncuların yanı sıra Can Nergis, Zeyno Gönenç, Ayşenil Şamlı oğlu, Hazal Türesan gibi başarılı isimlerde dizi kadrosunda yer almaktadır.

Mart ayında ekranlarda yer almaya başlaması beklenen komedi ve aşkı anlatacak olan Tatlı İntikam henüz hangi gün yayınlanacağı belli değil.

Tatlı İntikam dizisi oyuncu karakterleri ve konusu ile birlikte oldukça ilgi çekeceğe benziyor. Bu dizi komedi ve aşkı bir arada anlatarak seyircinin akıllarında güzel şeyler bırakacaktır. Merakla beklenilen yeni dizi Tatlı İntikam Yakında Kanal D de sizlerle Mart ayında buluşacaktır. Gençlik dizisini kaçırmayın Aşkı ve komediyi bir arada yakalayın.

Tatlı İntikam Dizisi Konusu

Pelin aşktan yana yüzü hiç gülmeyen bir kadındır. Buna rağmen hayallerin de yaşattığı erkekle karşılaşır ve evlenirler. Sonrasın da severek âşık olduğu adam tarafından düğün günü onu terk etmesiyle bir serüven başlar. Pelin geçmişten gelen esrarengiz bir kadının ona  kendisini affettirmeden mutlu olamayacağını söyleyerek, Pelin’in geçmişle yüzleşmesini sağlar böylelikle hikâyemiz başlamış olur.

Tatlı İntikam dizisi oyuncularına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

https://dizihaber.site/tatli-intikam-dizisi-oyunculari-645.html

21 Yorum

  1. Avatar

    kuylu_nese

    26 Şubat 2016 at 11:07

    _lydia Ya ne kadar tatlı bir insansın.????Tatlı İntikam ın tanıtımı süper olmuş.Başarın bol ve daim olsun.?

  2. Avatar

    leyla_lydiafan

    26 Şubat 2016 at 11:07

    Tatlı İntikam dizisini sabırsızlıkla bekleyenler? tatliintikam tatlıintikam leylalydiatuğutlu furkanandiç

  3. Avatar

    TvRenkleri

    26 Şubat 2016 at 11:08

    Tatlı İntikam ‘da Furkan Andıç ve Leyla Lydia Turgutlu partnerlini nasıl buldunuz?

  4. Avatar

    intikamtatli

    26 Şubat 2016 at 11:08

    tatlı intikam dizisini izleyecekler kimler?

  5. Avatar

    eres61

    26 Şubat 2016 at 11:08

    Tatlı İntikam, güzel olacak galiba…

  6. Avatar

    Diziler_Hayatim

    26 Şubat 2016 at 11:08

    İLERLEYEN ZAMANLARDA BAŞLAYACAK DİZİLER !

    Tatlı İntikam – Kanal D / Furkan Andıç, Leyla Lydia Tuğutlu
    Meleklerin…

  7. Avatar

    somuchsmile

    26 Şubat 2016 at 11:08

    Tatlı intikam dizisini çok merak ediyorum başlasın artık ordaki çocuğa bayılıyoruum

  8. Avatar

    elifuzun53

    26 Şubat 2016 at 11:08

    ya şu Tatlı İntikam’ın tanıtımı çok hoşuma gitti neden

  9. Avatar

    basakbaseer

    26 Şubat 2016 at 11:08

    ‘Tatlı İntikam’ın reklamlarını televizyonda izlemeye başladığımıza göre haftada bir televizyona kilitlenmemiz yakındır ?? _lydia

  10. Avatar

    Lover

    26 Şubat 2016 at 11:09

    Tatlı İntikam’ın Pelin’i, Leyla Lydia Tuğutlu Kimdir?

  11. Avatar

    arslanbuse2003

    26 Şubat 2016 at 11:09

    Artık tatlı intikam başlasın yeter şu minnoslari hemen görmek istiyorum

  12. Avatar

    darcyclomb

    26 Şubat 2016 at 11:09

    Tatlı İntikam’ı güzel kraliçe’m Tuna ablam yazıyormuş,kesinlikle merakla beklenip izleniyor! ???

  13. Avatar

    furkanincetesi

    26 Şubat 2016 at 11:09

    Tatlı İntikam başlayınca??

  14. Avatar

    leyla_lydiafan

    26 Şubat 2016 at 11:09

    bu akşam hayatşarkısı var ✌ dilerim Tatlı İntikam’da bi an önce başlar ?☺

  15. Avatar

    bekleyenimvaar

    26 Şubat 2016 at 11:10

    ŞUAN TATLI İNTİKAM ÇEKİLİYO BURDA FURKAN TAM KARŞIMDA AMA FOTOĞRAF ÇEKTİRMEDİLER

  16. Avatar

    YagmurrYavuz

    26 Şubat 2016 at 11:10

    Bu yeni Tatlı İntikam dizisinin jenerik müziği ne kadar güzelmis

  17. Avatar

    arzu_srkbdy

    26 Şubat 2016 at 11:10

    Tatlı İntikam dizisinin konusunu bana atarmısınız? ?

  18. Avatar

    furkanincetesi

    26 Şubat 2016 at 11:10

    Tatlı İntikam’ın fragmanını tv’de 2 kez gördüm, diğer türlü hep internetten izleyip durdum?

  19. Avatar

    furkanincetesi

    26 Şubat 2016 at 11:10

    Tatlı İntikam’ın fragmanı çıkmıştı tv’ye kardeşim beni çağırdı annemler seninki çıktı dedi babamın yanında adam da bana bakıyo tip tipsnsjsj

  20. Avatar

    saritasyucetan

    26 Şubat 2016 at 11:10

    tatlı intikam’ı tuna görgun mü yazıyor oo o zaman daha da bir güzel oldu?