Survivor Eda Akkaya İle Avatar Atakan Kavgası

14 Şubat 2016 Pazar, 22:34

Avatar lakaplı Atakan Çağan Arslan Eda Akkaya hakkında öyle açıklamalarda bulundu ki duyanlar şaşkınlıklarını gizleyemedi. Atakan karşısına alarak konuşmaya çalıştığı Eda’ya ‘’Hareketlerin bana o kadar fazla samimi gelmiyor açıkçası’’ dedi. Her seferinde Eda’nın adada huzursuzluk çıkaran insan konumunda olduğunu söyledi. Bunun karşılığında Gönüller Takımının güçlü isimlerinden Eda’nın yanıtı gecikmedi. ‘’Kusura bakma ama şu an yaptığın konuşma bana tamamen sahte geliyor’’ sözlerini sarf eden Eda tartışmayı fazla büyütmeden sonlandırmak istedi.

Survivor 2016 Kimler Büyük Gerginlik Yaşadı?

Survivor 2016’nın favori isimlerinden Eda Akkaya kendini kaybederek yine Ünlüler Takımındaki arkadaşları ile ilgili inanılmaz açıklamalarda bulundu. Duyanların hayrete düştüğü açıklamaları içtenlikle yapan Eda Akkaya, adada kendini yalnız hissettiğini her defasında vurguluyor. Eda Akkaya ‘’Ben size göre göre çok mu kuvvetliyim de bunu mu göstermeye çalışıyorsunuz.’’ diyerek tüm okları üzerine çevirmeyi başarmış gibi görünüyor. ‘’Burada beni yalnız bırakmaya çalışıyorlar, ben yalnız kalmaktan zaten korkmuyorum’’ diyen Eda rakip takımla olduğu kadar kendi takımı ile de mücadele edeceğinin sinyallerini daha ilk haftadan vermeye başladı.

26 Yorum

  1. Avatar

    DemetAkalin

    18 Şubat 2016 at 03:44

    Gizemle semih kimi yazarsa sms de wayyy haline anasini aglaticaz??? survivor

  2. Avatar

    SURVIVOR_FC_

    18 Şubat 2016 at 03:44

    Istatistikler Aylin , Damla , Seda ve Eda Akkaya

  3. Avatar

    AytekiN_maNga

    18 Şubat 2016 at 03:44

    Düşünüyorumda niye Survivor kadrosu bu kadar dandik acep. Eda; Yunus Gökçe; Semih Öztürk ve Yılmaz Morgül gibi alakasız insanlar var. Garip

  4. Avatar

    medyafaresi

    18 Şubat 2016 at 03:44

    Survivor’da Eda kaybedince sinirden ağladı –

  5. Avatar

    kpss_haberleri

    18 Şubat 2016 at 03:44

    Survivor Ünlüler adasında aşk kıvılcımları!

  6. Avatar

    medyafaresi

    18 Şubat 2016 at 03:44

    Survivor’da Eda Akkaya Yunus Günçe aşkı mı başladı? –

  7. Avatar

    AytekiN_maNga

    18 Şubat 2016 at 03:44

    SormasıAyıpOlmasında bu Survivor Eda niye Merve Aydın’a benzemeye çalışıyo aq

  8. Avatar

    Semihreyizinizz

    18 Şubat 2016 at 03:44

    -Damla Egosundan kendini büyütüyor ama ünlülerde eda bile damladan daha iyi bence Survivor Survivor2016

  9. Avatar

    tanriisevsiinim

    18 Şubat 2016 at 03:45

    Sanırım en tatlı ünlüler takımını izliyoruz Eda hariç Survivor

  10. Avatar

    survivorturkiye

    18 Şubat 2016 at 03:45

    Eda’nın canı çok sıkkın: ‘Psikolojim iyice bozuldu’ Survivor

  11. Avatar

    NihalCandan0

    18 Şubat 2016 at 03:45

    Yunus ile Eda çok yakışıyor. O kadar yakışıyor ve sevimliler ki (!) kafalarını birbirine çarpıştırmak istiyorum. survivor

  12. Avatar

    Haberaj

    18 Şubat 2016 at 03:45

    Sörvayvır 2016 agresif güzel seksi Eda Akkaya kimdir?Survivor 2016 Eda’nın Biyografisi

  13. Avatar

    gulboyac

    18 Şubat 2016 at 03:45

    Survivor yağmur oyunlarda çok zayıf kalıyor umarım ilk eda veya yağmur gider

  14. Avatar

    MssBourne

    18 Şubat 2016 at 03:45

    Yağmur sinir ettin beni. Oynatmayın şu kızı. Eda oynasın Survivor

  15. Avatar

    EdaAkkayaFan

    18 Şubat 2016 at 03:45

    Eda doğruları söylüyorsun ama inanmak istemiyorlar! survivor

  16. Avatar

    teaandcakee

    18 Şubat 2016 at 03:45

    Eda bence ünlülerde en doğru konuşan.Doğruları söylüyor ama ünlüler takımı inanmak istemiyor.Survivor

  17. Avatar

    AloneAngel_B

    18 Şubat 2016 at 03:45

    Eda’nın derdi ne sürekli bi kendi takımını yerme çabasında bi kere de olumlu bir şey söyle Survivor

  18. Avatar

    adilbabuscu

    18 Şubat 2016 at 03:45

    Survivor ohooo eda Akkaya daha dün 1 bugün 2. Annemi özledim falan filan. Girmeyin daha bu işlere. Çok erken ?

  19. Avatar

    SukunettinHoca

    18 Şubat 2016 at 03:45

    Survivor mı izliyoruz Eda Akkaya’dan dedikodular mı izliyoruz ben çözemedim. Çözen var ise bana da bi anlatıversin.

  20. Avatar

    benisevsevem

    18 Şubat 2016 at 03:46

    Unluler ikiye bölünür yakında hatta üçe bölünür atakan in grubu eda ve yunus grubu ve yılmaz morgul grubu survivor

  21. Avatar

    ayzgrkem

    18 Şubat 2016 at 03:46

    Arkadaşlar eda hoca Survivor a katılmış sanırım ben şok ? ay bu nasıl benzerlikkk

  22. Avatar

    Eda_aydiin

    18 Şubat 2016 at 03:46

    Bu sene gönüllüleri takım olarak desteklemiyorum sadece Semihi ve Gizemi destekliyorum benim gönüllü takımım onlar ??? survivor

  23. Avatar

    ZehraGencler

    26 Şubat 2016 at 11:26

    _mrvayd _MA Bence eda değilde yılmaz ve tuğba gitmeliydi. Hem oyun kaybediyolar hem adada huzuru bozuyolar. survivor

  24. Avatar

    rio_mrvayd

    26 Şubat 2016 at 11:26

    Seda ve Nagihan gibi harbi kızı eda sinsine yedirmemeliyiz birinci olamasalar da Kıbrıs kesinlikle hakları Survivor

  25. Avatar

    incisatir

    26 Şubat 2016 at 11:26

    survivor eda ekibin yaninda susup politik davranip tekli konusmaya gelince herkesin arkasindan konusan kisi ☺☺☺

  26. Avatar

    kardelen

    28 Mayıs 2016 at 22:51

    Eda hep gerçekleri konuştuğu için istenmiyo siz orada ne olduğunu nerden biliyosunuzda gelip burda kızın hakında saçma sapan konuşuyosunuz.herşey televizyonda izlendiği gibi değil saçmalamayın ayrıca ezgiden nagihandan ebrudan sedadan ve diğerlerindeen çok daha güzel ve ahlaklı bir kız AVATAR ATAKANLADA ÇOK YAKIŞIYORLAR.;)

Yorum yazın...

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir