Şebnem Bozoklu’nun Yeni Dizisi Çifte Saadet

20 Ocak 2016 Çarşamba, 00:34

Ulan İstanbul dizisindeki sempatik tavırları ve dizideki partneri Erkan Kolçak Köstendil ile yaptığı düetler ile hayran kitlesini genişletmiş olan Şebnem Bozoklu, bir süredir ekranlarda görünmüyordu. Bu süreç içerisinde sinema filmleri çeken ve filmlerin yapımcılığını yapan isim tekrar yeni bir proje ile dizilere dönüyor.

Fox ekranlarında yer alacak dizinin adı; Çifte Saadet olacak. Şebnem Bozuklu, 3 çocuk sahibi bir kadını canlandırırken eşi ile güzel bir evlilikleri vardır. Ancak bir gün hiç beklemediği bir anda kaza geçirir ve bu kaza sonrasında hiçbir şeyi hatırlamamaya başlar. Bu olaydan sonra da hiçkimse kendisinden haber alamaz.

Yıllar sonra evine dönen Bozoklu’nun eşi ve çocukları farklı hayatlar kurmuşlardır. Bundan sonra yaşanan olaylarda; her zamanki gibi Bozoklu seyircileri güldürmeye devam edecek.

Dizinin çekimlerinin son derece eğlenceli bir şekilde sürdüğü Şebnem Bozoklu İnstagramda kanıtlar nitelikte bir fotoğrafla sevenleri ile paylaştı.

27 Yorum

  1. Avatar

    goktug_yaman

    23 Ocak 2016 at 01:05

    Oha! Şebnem Bozoklu da reklam yıldızı olmuş. O kadını seviyorum.

  2. Avatar

    berkekips

    23 Ocak 2016 at 01:05

    Şebnem Bozoklu nasıl bu kadar tatlı lan

  3. Avatar

    denizzbozkurt

    23 Ocak 2016 at 01:05

    Ugur yucel sebnem bozoklu …. İste oyunculuk budur muthis oynuolar

  4. Avatar

    habersirasi

    23 Ocak 2016 at 01:06

    Şebnem Bozoklu Çifte Saadet dizisi ile geliyor!

  5. Avatar

    denizzbozkurt

    23 Ocak 2016 at 01:06

    Ugur yucel sebnem bozoklu …. İste oyunculuk budur muthis oynuolar

  6. Avatar

    habersirasi

    23 Ocak 2016 at 01:06

    Şebnem Bozoklu Çifte Saadet dizisi ile geliyor!

  7. Avatar

    tvaktuel

    23 Ocak 2016 at 01:06

    Şebnem Bozoklu’nun yeni dizisi ÇifteSaadet’in oyuncu kadrosu belli oldu

  8. Avatar

    ucankuscom

    23 Ocak 2016 at 01:06

    ŞEBNEM BOZOKLU, KARLAR ALTINDAKİ ÇİFTE SAADET DİZİSİ SETİNDEN BİLDİRİYOR…

  9. Avatar

    ciftesaadet

    23 Ocak 2016 at 01:06

    Başrollerinde Şebnem Bozoklu, Fikret Kuşkan, Dolunay Soysert ve Dila Danışman’ın yer aldığı Çifte Saadet yakında FOX’ta…

  10. Avatar

    xcoolsebo

    23 Ocak 2016 at 01:06

    _ ŞEBNEM BOZOKLU

  11. Avatar

    begumtaaas

    23 Ocak 2016 at 01:06

    _balci Şebnem bozoklu gördüğüm için öyle yorum yapicam 🙂 ???

  12. Avatar

    DiziMerkur

    23 Ocak 2016 at 01:06

    Şebnem Bozoklu Aile Saadeti dizisinde merakla bekliyorum ?

  13. Avatar

    dizidedikoducu

    23 Ocak 2016 at 01:06

    Şebnem Bozoklu Aile Saadeti dizisinde !

  14. Avatar

    habersirasi

    23 Ocak 2016 at 01:06

    Şebnem Bozoklu Çifte Saadet dizisi ile geliyor!

  15. Avatar

    beuee

    23 Ocak 2016 at 01:07

    senaryo tartisilir ama oyunculuk olarak bence Sebnem Bozoklu dokturuyor

  16. Avatar

    sorryurnottme

    23 Ocak 2016 at 01:07

    Allah Şebnem Bozoklu’ya hem ses vermiş hem güzellik hem oyunculuk,hay maşallah

  17. Avatar

    denizzbozkurt

    23 Ocak 2016 at 01:07

    Ugur yucel sebnem bozoklu …. İste oyunculuk budur muthis oynuolar

  18. Avatar

    meltemcvs

    23 Ocak 2016 at 01:07

    İlker Aksum,Yetkin Dikinciler. Harika oyunculuk. Şebnem bozoklu eeehh!

  19. Avatar

    dzoztan

    23 Ocak 2016 at 01:07

    Bizim Yenge süper diziymiş. İlker Aksum – Yetkin Dikinciler – Şebnem Bozoklu üçlüsü ile oyunculuk şovu var, döktürüyorlar.

  20. Avatar

    bzdggulsah

    23 Ocak 2016 at 01:07

    Şebnem Bozoklu! yılın kadınıydın bence… yok böyle bi oyunculuk..!

  21. Avatar

    star_dizi

    24 Ocak 2016 at 20:19

    Çifte Saadet dizisinin kadrosu belli oldu: Yeni dizi Çifte Saadet’te Fikret Kuşkan, Şebnem Bozoklu, Dolunay So…

  22. Avatar

    KuyulUzay

    24 Ocak 2016 at 20:20

    Şebnem Bozoklu’da bu dizideymiş. Şebnem Bozoklu’yu tekrardan ekrenda görceğim için sevindim özlemiştik

  23. Avatar

    34bjk53

    29 Ocak 2016 at 00:23

    Şebnem Bozoklu da bu piyasada kendine zorla yer edinmeye çalışan biri bence… Fazla zorlama istersen.

  24. Avatar

    tvdunyasi

    29 Ocak 2016 at 00:23

    Fikret Kuşkan, Şebnem Bozoklu, Dolunay Soysert’li ÇifteSaadet ilginç konusuyla geliyor

  25. Avatar

    dizigazetesi