Poyraz Karayel 42. Bölüm Fragmanı

20 Ocak 2016 Çarşamba, 22:47

Poyraz Karayel 42. bölüm fragmanında, 27 Ocak tarihinde yayınlanacak bölüm hakkında ipuçları verdi. Her bölümde, heyecan sınırlarını üst limite taşıyan dizide geçtiğimiz bölümüne Ayşegül’ün hamilelik haberi damga vurdu. Bu haber her ne kadar Ayşegül ve Poyraz’ı memnun etse de Poyraz’ın babası Adil Topal’ın Poyraz’a, o çocuk olmayacak, ya sen halledersin ya da ben demesi Poyraz’ı son derece korkuttu.

Songül ve Saadettin, sonunda ayrılmak için dava açmayı başardılar. Bahri babayı ikna etmeleri iki tarafı da memnun etmiş olsa da İpek tarafında işler karışmakta. Saadettin İpek ile evlenmek isterken, sevgilisini abisi zannetmesi ortalığı karıştıran bir başka nokta.

Poyraz’ın Ayşegül’e ettiği evlenme teklifi ettiği sahne ise; göz yaşartan cinstendi.

41. bölümü ile izleyenleri bolca heyecanlandıran Poyraz Karayel 42. bölüm fragmanında hayatı biraz daha karşan Poyraz’ın bebeğini koruma çabaları yer alırken, Bahri’nin ve Ayşegül’ün Adil Topal hakkındaki gerçekleri öğrenip öğrenmeyeceği konusuna değiniliyor.

 

34 Yorum

  1. Avatar

    filmdenkare

    23 Ocak 2016 at 01:30

    “Başımıza ne gelirse gelsin sonsuza kadar seveceğim ben seni.” (Poyraz Karayel)

  2. Avatar

    filmdenkare

    23 Ocak 2016 at 01:30

    “Sana aşık olduğumu senden ayrıldıktan sonra anladım.” (Poyraz Karayel)

  3. Avatar

    DoYourWorkk

    23 Ocak 2016 at 01:30

    Poyraz ve Karayel den öncesi ve sonrası adlı belgeselin çıkması lazım

  4. Avatar

    _CetinOzan_

    23 Ocak 2016 at 01:31

    bence Poyraz Karayel’in en iyi bölümü geliyo PoyrazKarayel

  5. Avatar

    AycaKoncina

    23 Ocak 2016 at 01:31

    Bir poyraz karayel atasözü der ki; Hepsi manyak bunların ya!

  6. Avatar

    beklenenkral

    23 Ocak 2016 at 01:31

    PoyrazKarayel 42. Bölüm fragmanı gelmiş.
    Şükür Ayşegül bebeği düşürmemiş ? Ama Adil belli ki rahat durmayacak.

  7. Avatar

    filmdenkare

    23 Ocak 2016 at 01:31

    “İnsan bu kadar kolay bırakıp gider mi ya?” (Poyraz Karayel)

  8. Avatar

    atayoguz

    26 Ocak 2016 at 00:15

    Yazık ki Oğuz Atay’ı poyraz karayel’den öğreniyorsunuz.

  9. Avatar

    elbardefom

    26 Ocak 2016 at 00:16

    ay poyraz karayel in tekrarı var ve çiğdem sinirlerimi zıplatıyo ? PoyrazKarayel

  10. Avatar

    Lefevree7

    26 Ocak 2016 at 00:16

    poyraz karayel muthis yaa

  11. Avatar

    _Bajqan

    26 Ocak 2016 at 00:16

    Poyraz karayel tekrarı mı hayır demem .. :))

  12. Avatar

    EfeTugberk

    26 Ocak 2016 at 00:16

    Bu saate Poyraz Karayel koymayın :((

  13. Avatar

    filmdenkare

    26 Ocak 2016 at 00:16

    “Peşinden koşup durduğunuz şu mutluluk denen hülyaya kapılıp, sonunda kendinizi öldüreceksiniz!” (Poyraz Karayel)

  14. Avatar

    thethirdqueen

    26 Ocak 2016 at 00:16

    Poyraz karayel varmış izleyelim o zaman ??

  15. Avatar

    filmdenkare

    26 Ocak 2016 at 00:16

    “Ey zavallı insanoğlu; mutluluk diye bir şey yok! Kendimden biliyorum, öyle bir şey yok!” (Poyraz Karayel)

  16. Avatar

    burcu_156

    26 Ocak 2016 at 00:16

    Bu poyraz karayel manyak müthiş bişey bee PoyrazımKarayel

  17. Avatar

    direnarifan

    26 Ocak 2016 at 00:16

    Oo Poyraz Karayel varmışş ??

  18. Avatar

    asilanduygular

    26 Ocak 2016 at 00:17

    Poyraz Karayel 41. bölümünü 41 kere izlettirmeden bizde izlemekten sıkılmayacağız yoo ne haddimize

  19. Avatar

    mrvdonmz

    26 Ocak 2016 at 00:17

    Televizyonu açınca Poyraz Karayel’in tekrarına denk geldim. Allamm nası mutluyum ??

  20. Avatar

    irmkonca

    26 Ocak 2016 at 00:17

    Poyraz karayel başlarken karakterlerin gerçekte varolmadıklarını belirtmeleri iyi oluyor böylece biz de poyraz gibi adamlar var sanmıyoruz

  21. Avatar

    GulsahHatuun

    26 Ocak 2016 at 00:17

    Allahimmmmmm Poyraz Karayel başladı yemin ederim aynı bölümü 3 kere verseler 3 kere izlerimmm . Beğendiğim tek Turk dizisi ben kaçar

  22. Avatar

    basar_kivanc

    26 Ocak 2016 at 00:17

    Ooo poyraz karayel tekrarı varmış izleyelim bir daha ☺

  23. Avatar

    saritasercelim

    26 Ocak 2016 at 00:17

    POYRAZ KARAYEL BE BU MORALLE SENİ BİLE İZLEYEMİCEK DURUMA GELDİM

  24. Avatar

    svrrsnr

    26 Ocak 2016 at 00:18

    Biraz Poyraz Karayel izleyip aşklarını kıskanayım bari dkchdknchxmchxm

  25. Avatar

    SabihaSultanPay

    26 Ocak 2016 at 00:18

    Poyraz Karayel gibi bi kocam olsun başka bişi istemem

  26. Avatar

    milkybello

    26 Ocak 2016 at 00:18

    ANAM SIMDI POYRAZ KARAYEL VAR TEKRARI VAAAAR HAAYDIYSAYYAYAYAYAY

  27. Avatar

    mihrimaar

    26 Ocak 2016 at 00:18

    hdjfkfjdkdk Poyraz Karayel izleyicisi manyaklığıııı

  28. Avatar

    voicegone_

    26 Ocak 2016 at 00:18

    Allahım iyi ki poyraz karayel diyesim var şuan hiç sıkılmadan izlediğim tek dizi cnm poyrazkarayel<3

  29. Avatar

    filmdenkare

    26 Ocak 2016 at 00:18

    “Yalnızca ağaçlar, çiçekler değil. İnsanlar da kurur, anla.” (Poyraz Karayel)

  30. Avatar

    filmdenkare

    26 Ocak 2016 at 00:18

    “Deli bir tane değil ki. Hepsi deli! Hepsi!” (Poyraz Karayel)

  31. Avatar

    filmdenkare

    26 Ocak 2016 at 00:18

    “Yemişim süper gücü. Mutlu olalım yeter lan!” (Poyraz Karayel)

  32. Avatar

    ftmaaylmzz

    26 Ocak 2016 at 00:18

    “Çirkin kadın var mıdır yok mudur bilemem ama adam olana sevdiğinden daha güzel bir kadın yoktur.”

    /Poyraz Karayel/

  33. Avatar

    mhmslkmf

    26 Ocak 2016 at 00:19

    “Ben konuştukça değil, yaşadıkça batıyorum ya.” – Poyraz Karayel

  34. Avatar

    filmdenkare

    26 Ocak 2016 at 00:19

    “Başımıza ne gelirse gelsin sonsuza kadar seveceğim ben seni.” (Poyraz Karayel)