Oyunbozan Neden Bitti? Yayından Kaldırıldı Mı?

04 Mayıs 2016 Çarşamba, 16:17

Show Tv’nin yeni dizilerinden Oyunbozan final tarihini açıkladı. Reyting sonuçları ile istenilen sonucu alamayan dizi, henüz 4. bölümü ile final yapıyor. Başlamadan önce bol bol reklamı yapıldı ve umut vaat etti ama Oyunbozan reytingleri ilk sıralarda değil, ilk 20’de dahi yer alamadı. Cumartesi gibi kolay bir günde yayınlanmasına rağmen izlenmeyen dizinin yapımcıları ve Show TV final kararı verdi.

Oyunbozan Final Tarihi Belli Oldu

Oyunbozan final tarihi 4. bölümünün yayınlanacağı 7 Mayıs 2016 olarak belirlendi. Başarılı isimlerin yer aldığı bu projenin izlenilmemesinin nedeni bilinmese de pek çok oyuncunun hayranı yeni dizide kendilerini görmek istemekte.

21 Yorum

  1. Zuhal

    17 Mayıs 2016 at 10:39

    İyi günler ben oyunbozan dizisini zevkle ve heyecanla izliyordum ve maalesef yayından kaldırılmış.o kadar gereksiz dizi var ki yayından kaldırılacak onlar Reyting alıyorda oyunbozan mı alamıyor laf lütfen diziyi tekrar yayınlayın lütfen

  2. SEVİNC

    28 Mayıs 2016 at 12:54

    TV KANALLARI GERİZEKALI DİZİLERLE DOLU REYTİNG YAPIYOR BU DİZİ NEDEN KALDIRILDI

  3. Ceyda

    28 Mayıs 2016 at 21:26

    Son zamanlarin gercekten kaliteli yapimi neden yayindan kalkti anlayamadim. Oyunbozana gelene kadar ne yapimlar var gereksiz ekran isgal eden

    • metanet baku

      29 Mayıs 2016 at 01:16

      ben ilk kez yorum yaziyorum.Haftada 25,26 dizi izliyorum,gercekten en cok sevdiyim dizilerden biriydi,yayindan kaldirilmasina cokuzuldum. Ben ve cevremde olan arkadaslarim bu diziyi zevkle izliyorduk yayindan kaldirilmasi her kesin uzuntusune sebeb oldunuz.Lutfen oyunbozanin yeniden yayinlanmasini saglayin. Lutfen.

  4. Arezu

    29 Mayıs 2016 at 00:47

    Lotfan yenidan yayinlansin…

  5. selin akar

    29 Mayıs 2016 at 18:17

    bu dizi devam etmeli,o kadar kötü diziler varken neden oyun bozan bitiyor anlamıyorum , eğer show tv yayınlamayacaksa başka bir kanal alsın lütfen yapıncılara sesleniyorum bir şeyler yapın OYUN BOZAN devam etmeli.

  6. Gulay

    29 Mayıs 2016 at 21:27

    Gerçekden bu dizi çok güzeldi ben çok beyenmisdim inşallah yeniden yayinlanir

  7. Nur yalcin

    1 Haziran 2016 at 14:06

    Berhaba ben heycanla dizinin yayinlanmasini bekleyen bir izleyiciydim ama yayina konmayinca resmen cok uzuldum kendimi ecenin yerine bile koymusdum nolur yeniden yayinlansin cok ama cok iyibir diziydi

  8. ceyla

    3 Haziran 2016 at 01:03

    buqeder quzel bir diziyi niye yayindan kaldirdilar anlamiyorum rica ediyoruz bu diziyi yayindan kaldirmain cok quzel bir dizi bunu yapmayin lutfen.

  9. muradulla

    3 Haziran 2016 at 22:36

    Ben Türkmenistanlıyım. Valla çok güzel dizidi neden son verdiniz. Lütfen dizyi devam edin biz internetden izlices. O-Y-U-N-B-O-Z-A-N devam

  10. yildirim

    4 Haziran 2016 at 23:39

    Lütfen diziyi yayından kaldırmayın devam etsin

  11. Seda Sokulgan

    5 Haziran 2016 at 08:57

    Bukadarda yeter ama… gercekten. Dizi, oyuncular, konu.. gercekten fena degildi.. Diziyi baslamadan oldurdunuz… O sacma sapan dizileri birakiyorsunuzda boyle kaliteli bir diziyi bitiriyorsunuz… pes

  12. gule

    5 Haziran 2016 at 20:45

    çok beğenerek izlediğim bir dizi kaldırılmasın kaliteli ve konusuda güzel.

  13. sibel

    8 Haziran 2016 at 15:44

    süper bir diziydi bu reytingler kimlere olur acaba ..

  14. sibel

    8 Haziran 2016 at 15:45

    o kadar çok izleyen vardı saçma sapan diziler izleniyormu sanıyorsunuz …ama yayındalar ne garip

    • doksan dokuz

      24 Haziran 2016 at 15:58

      haklısın. bitmesi gereken dizi yıllardır devam eden bitmek bilmeyen dizi arka sokaklardı oyunbozan değil.

  15. Kamale

    12 Haziran 2016 at 00:28

    Bu dizini bekliyorum, lutfen devami olsun.

  16. Zeynep

    16 Haziran 2016 at 04:13

    Sezon finali veya final yapan bir çok dizi var.şu an yeni başlayan dizilerde çok bu bi fırsat olsun dizi tekrar yayınlansın zevkle merakla izlediğimiz bir diziydi kaldırılmasına çok üzülmüştüm.yorumlarda dikkate alınmıyor diye yorum bile yapmamıştım şimdiye kadar ve yazın tekrar yayınlanır belki diye düşünmüştüm.hiç reklamını fragmanını görmediğim için yazmak istedim.dizinin devamını bekliyoruz lütfen

  17. ruhi

    23 Haziran 2016 at 21:01

    reyting ler neye ve kıme gore yapılıyor anlamıyorum,cok guzel bır senaryosu ve oyuncu kadrosu vardı,salak sacma diziler arasında kaynattınız guzelim diziyi,baska izleyicilerinde dedigi gibi sezon finali yapanların veya bıtenlerin yerine gayet guzel monte edilebilir.Ben hangi kanal da yayınlanırsa yayınlansın sasmaz takıpcısı olacagım iyi gunler

  18. Basak

    26 Haziran 2016 at 16:09

    Oyun bozan gercek hayattan birseyler anlattigi icin yayindan kaldirilmasi kadar mantiksiz bir durum olamaz o kadar sacma sapan ask filmleri varken bunu yapmaniz cok cok cok sacma lutfen tekrar ekranlara getirin.

  19. deniz

    3 Temmuz 2016 at 04:23