O Ses Türkiye Kim Kazandı? Kim Birinci Oldu?

01 Şubat 2016 Pazartesi, 08:59

O Ses Türkiye 3 Şubat 2016 tarihinde final yapacak. Uzun süredir ekranların en sevdiği yarışmalardan bir tanesi olan O Ses Türkiye, TV8’de yayınlanmaktaydı. Survivor’ın yaklaşması ile beraber O Ses Türkiye’nin de final yapma zamanı geldi.

Yarışmanın jürileri arasında en favori olan isim Eski Atena grubunun üyelerinden Hakan ve Gökhan Kardeşlerken; Hadise’nin yıllardır yarışmada olmasına rağmen kazanamamış olması da espri malzemesi olan konulardan biri.

Aziz Kiraz, Hadise’nin yarı finale çıkmaya aday olan tek yarışmacısı. Sahneye Asena ile çıkması ise; oldukça dikkat çekmişti.

 

Sevgili oldukları bilinen Esra ve Busegül’de beraberce yarı finale kaldılar. Ancak; aralarının bozuk olduğu gözlerden kaçmadı.

3 Şubat O Ses Türkiye Final’inden sonra sizlerle birincinin ismini paylaşacağız.

 

15 Yorum

  1. medyaradar

    1 Şubat 2016 at 09:55

    O Ses Türkiye’de kimler yarı finale kaldı? –

  2. ZerrinSkoglu

    1 Şubat 2016 at 09:55

    Bu adam Her dönemin o ses’ine damga vuruyor. İşte bu yüzden Gökhan ?✌??

  3. cagritaner

    1 Şubat 2016 at 09:55

    O Ses Türkiye’yi izliyordum Acun beğenenler 1’e bassın dedi ben de bastım TRT’yi izliyorum şu an.

  4. sozcu_tv

    1 Şubat 2016 at 09:55

    O Ses Türkiye Emre Sertkaya gözyaşlarına boğuldu

  5. OgulcanBerk

    1 Şubat 2016 at 09:56

    O ses’i izleyemeyince akşam geri sarıp izliyorum. Canlı yayında iş istemek falan hoş durmayan bir şey. Acun da zaten gerekeni söylemiş.

  6. hlmzcn

    1 Şubat 2016 at 09:56

    Gökhan O ses’i iyice iftardan sonra sahura doğru programına çevirmiş idgşidjfj

  7. WATERR_

    1 Şubat 2016 at 09:56

    O SES TÜRKİYE YE TİPİ YÜZÜNDEN ALINMAYAN O SÜPER SES.. YAKIŞMADI ACUN ILICALI..

  8. hakanhepcan

    1 Şubat 2016 at 09:56

    Cem Adrian’dan o ses Türkiye ve benzeri yarışmalara ağır bir eleştiri gelmiş, haklı mı sizce?

  9. magazzin_net

    1 Şubat 2016 at 09:56

    O Ses Türkiye’de muhteşem jötem performansı… Salonu yıktı, geçti!

  10. zelisbetul

    1 Şubat 2016 at 09:57

    cokayip o ses Turkiye format gereği şarkı söylemesi normaldi ama dansoz ayıp oldu…

  11. osesturkiye

    1 Şubat 2016 at 09:57

    OSesTürkiye’de Asena sürprizi! Unutamadığı Survivor anısını anlattı…

  12. BirdFatihyazar

    1 Şubat 2016 at 09:57

    Arkadaşlar size birşey söylicem . O ses türkiye de hadise 5 senedir kazanamadı ona yardım edip halk oylamasında Aziz e oy verin lütfen

  13. girolamonster

    1 Şubat 2016 at 09:57

    o ses türkiye canlı oylamasında haksızlık yok mu abi sence, şarkı uzunlukları aynı değil ve haliyle kullanılacak oylar da aynı

  14. ufuk_apar

    1 Şubat 2016 at 09:57

    o ses yarışmasında,elenen bir yarışmacı.canlı yayında.2 çocuğum var,işsizim.dedi.tuzu kurular eleştirdi.

  15. unipotato11

    1 Şubat 2016 at 09:57

    O SES’E MANAS ÇIKMIŞ VE BENİM YENİ HABERİM OLDU