Kısmetse Olur Kim Elendi? 31 Ocak

01 Şubat 2016 Pazartesi, 09:29

Kısmetse Olur Kim Elendi? 31 Ocak tarihinde yayınlanan bölümde geç saatlere kalsa da belli oldu.

Her hafta olduğu gibi bu haftada büyük kavgaların yer aldığı bir yarışma olan Kısmetse Olur, 29 Ocak tarihinde en çok oy alarak dokunulmaz olan adaylarını belirledi. Bu zamana kadar hiç birinci olmamış olan iki ismin birinci olması dikkat çekti.

Hafta boyunca Kısmetse Olur evindeki romantik zamanları ile beğenileri toplayan Murat ile Mehtap birinci oldu.

31 Ocak pazar gecesinde yapılan elemede ise; kızlar evinin en çok elenmek için yazılan adayı Ayça olurken, erkekler evinde Selçuk oldu.

Murat ve Mehtap arasında, Mehtap daha fazla oy aldığı için henüz hafta başında Kısmetse Olur’a katılan Selçuk elenmiş oldu.


11 Yorum

  1. dislekdoktor

    1 Şubat 2016 at 09:52

    benden başka kısmetse olur izleyen enişte ????

  2. disiaslanSelinn

    1 Şubat 2016 at 09:52

    Şu melisi bugün gönderirler inşallah ülkenin ayarlarıyla oynadı resmen ? melis kısmetse olur

  3. Evseksisi

    1 Şubat 2016 at 09:52

    Allah kimseyi Kısmetse Olur gibi saçma bir programı izletmesin diye düşünürken kendimi programı izlerken bulmamın andavallığının dildoluğu?

  4. Mustafatastemir

    1 Şubat 2016 at 09:52

    Kısmetse olur ya neden olmasın.

  5. yokyaaw

    1 Şubat 2016 at 09:52

    20 dakikadır kısmetse olur izliyorum anladığım kadarıyla mehtapla ayca yollu melis zihinsel özürlü gözde babasının piremsesi

  6. alveyesilll

    1 Şubat 2016 at 09:52

    Kısmetse olur pragramında mehtap adlı karı murat denen zamparaya aşık olmuş hele bakın

  7. hayalhanemersin

    1 Şubat 2016 at 09:52

    Hayatın içindeki bütün kavgaların, cebelleşmelerin ardından “kısmetse olur” teslimiyetini seviyorum. Kısmetse olur, değilse olmaz.

  8. Ferruhkalenderr

    1 Şubat 2016 at 09:52

    RTÜK televizyonlara düzgün sinema filmi yayınlama zorunluluğu getirmeli. Kısmetse Olur nedir ya