Kısmetse Olur Kim Elendi? 23 Ocak 2016

24 Ocak 2016 Pazar, 01:23

Kısmetse Olur, hafta içi gündüz kuşağında yayınlanan bir program olup finali cumartesi geceleri yayınlanmakta. Bu hafta içerisinde son derece heyecanlı ve tartışmalarla geçen günler olmuştu.

Erdem ve Melis arasındaki ilişki bitmekle beraber Melis’in bağırmaları ciddi anlamda dikkat çekmiş ve eleştirilmişti. Bu tartışmaların nedeni Erdem’in eski kız arkadaşının dövmesini taşıyor olması idi.

Cansel ve Eser de, bu haftayı soğuk geçiren isimlerdendi. Ancak ikili yaşanan krizi Eser’in yaptığın tatlı ile sona erdi.

Ayça, Emre’nin peşini bırakmasa da Emre artık kendisi ile konuşmak bile istemediğini söylemekte.

Nur da Kısmetse Olur evindeki yeni isimlerden birisi olup Semih ile aralarında bir ilişki başlayacak gibi duruyor.

Adnan ile Ceyda arasındaki ilişki ise; yüz gülümseten cinsten.

Cuma günü, kızlar ve erkekler evinin birincileri belli oldu. Ayça ve Eser koruma altına seyirci oyları ile alınan isimler oldu.

Final akşamında ise; arkadaşlarının oyları ile 2 isim eleme potasına çıktı. Bayanların eleme adayı   , erkeklerin eleme adayı   oldu.

Eser ve Ayça arasında daha fazla oy alan kişi   olduğundan dolayı da 23 Ocak Kısmetse Olur evinden elenen    oldu.

40 Yorum

  1. EruMatematik

    24 Ocak 2016 at 01:36

    Kısmetse olur evinden kim gidicek banads haber verin yaa

  2. sedartall

    24 Ocak 2016 at 01:36

    10 dk kısmetse olur izliyim dedim kısmetmiş ruh hastası oldum aq kim kimle belli degil

  3. ekimezya

    24 Ocak 2016 at 01:36

    kısmetse olur murat kim kardashian oyununda senin ne işin var bu ne şimdi

  4. nepifalim

    24 Ocak 2016 at 01:37

    Kısmetse olur diyorlarda benim kısmetimi kim bağladı ki?araştırıyorum.

  5. bengisuuozen

    24 Ocak 2016 at 01:37

    Kısmetse olur bi bana mı bağımlılık yapıyo ya uykusuzluktan gebericem ama kim elenicek merakımdan bırakıp uyuyamıyorum?

  6. yxorke

    24 Ocak 2016 at 01:37

    kısmetse olur melis kim

  7. OffTopicc

    24 Ocak 2016 at 01:37

    Arkadaşlar kısmetse olur ne?Kim var güzel kız var mı?Wp var mı?Anlatsanıza biraz

  8. yelo1905

    24 Ocak 2016 at 01:37

    kısmetse olur’da favori çiftiniz kim?

  9. _ZeynepHilal_

    24 Ocak 2016 at 01:37

    Acaba Kısmetse Olur da bugün kim gitcek.

  10. aysenurkkilic

    24 Ocak 2016 at 01:37

    Arkadaslar kısmetse olur da kim elendi ya cok merak ediyom bi yazıverin

  11. MarabaAslan

    24 Ocak 2016 at 01:37

    Kısmetse olur Bilal kim aq

  12. ozgenurbuyuktas

    24 Ocak 2016 at 01:37

    Kısmetse Olur Mehtap yeter Murat’la barışmıyorsan ( sana daha kim bakar ) programı terket!!!!!

  13. Nesreal34

    24 Ocak 2016 at 01:37

    kısmetse olur ayca bu kadar yapmayın seni kim birinci yaptı hangi akılla

  14. xouselin

    24 Ocak 2016 at 01:37

    Kısmetse olur izlemiyom ama ordaki nur kim la herkes ona sövüyo kendimi kötü hissediyom

  15. sozlerinhasi

    24 Ocak 2016 at 01:37

    Bu saatte kısmetse olur izliyorum, kim daha yanlız tartışmayalım isterseniz.

  16. ucandinosor

    24 Ocak 2016 at 01:38

    kısmetse olur başta melis ve tüm kızlar evi nefretimsiniz sizi kim niye sevsin ya varoş güllerrriiiiii

  17. gizemmileri

    24 Ocak 2016 at 01:38

    Babama bile zorla kısmetse olur izletiyorum aq beni bu programa kim bağımlı yaptı ya

  18. habervegundem

    24 Ocak 2016 at 01:38

    Kısmetse Olur kim elendi yeni gelen kimdir?

  19. emrah34_emrah34

    24 Ocak 2016 at 01:38

    Kısmetse olur diye bir proğram varr..Kim kimi götürürsee…

  20. mahirkbk

    24 Ocak 2016 at 01:38

    Bu Kısmetse Olur programı nedir yaa kim kime dumduma

  21. AhseKus

    24 Ocak 2016 at 01:38

    Kısmetse olur diye saçma bir programi kim izliyor diye düşünürken her hafta kaçirmadan izledigimi farkettim ?

  22. ilkcat

    24 Ocak 2016 at 01:38

    Dev anket… Kısmetse olur evine gitme imkanınız olsa adayınız kim olurdu ?

  23. Rapunzelll

    24 Ocak 2016 at 01:38

    Konulu yarışma Kısmetse Olur’un sunucusu haber sunucusu değil miydi bu kadıncağızı bu hayata kim sürükledi

  24. coskunermerve

    24 Ocak 2016 at 01:38

    Aylar once Kısmetse Olur hakkinda kim bu salak sacma programi izliyor diyordum suan hic bir bolumunu kacirmadan takip ediyorum

  25. FatihDagdeln

    24 Ocak 2016 at 01:39

    Ulan bu kısmetse olur programındakiler ne kadar gevşek , kim kime yürüyor yükseliyor belli değil . Emre , adamdır hemşerim Yiğido ?

  26. 959Merve

    24 Ocak 2016 at 01:39

    Kim bu kısmetse olur saçmalığını izliyor diye düşünürken bir anda kendini deli gibi onu izlerken bulma sorunsalı 🙁

  27. lugesyaa

    24 Ocak 2016 at 01:39

    Kısmetse olur melis niye nüfus memuru gibi sürekli “sen kimsin, asıl sen kimsin, o kim ki” diye geziniyor

  28. emerveyas

    24 Ocak 2016 at 01:39

    Kısmetse olur izlerken kim kiminle beynim yanıyor valla ?

  29. EmrePYZ

    24 Ocak 2016 at 01:39

    genç kızları asosyalliğe ve obeziteye sürükleyen kısmetse olur programına kim dur diyecek

  30. liselikiiz