Kiralık Aşk Ömer’in Gençliğini Kim Canlandıracak? Kiralık Aşk’a Katılan Yeni Oyuncu Kim?

23 Ocak 2016 Cumartesi, 23:12

Kiralık Aşk dizisi, son zamanların en popüler dizilerinden bir tanesi. Ekibe, yeni bir isim katılıyor. Bu isim Barış Arduç’un eski yıllarını canlandıracak. Barış Arduç gibi bir ismin gençlik dönemini canlandırmak hiç de kolay olmayacak.

Kiralık Aşk Ömer‘in gençlik yıllarını canlandıracak isim oyunculuk konusunda tecrübeli olmasa da ablası konusunda aynı şeyi söylemek mümkün değil. Sinem Öztürk’ün kardeşi olan Yiğit Öztürk Kiralık Aşk’a katılacak ve Ömer rolünü Barış Arduç ile bölüşecek.

Sinem Öztürk ile aynı sette olmak ise; kardeşini son derece heyecanlandırmış gibi duruyor.

 

30 Yorum

  1. Avatar

    medyabey

    23 Ocak 2016 at 23:18

    KİRALIK AŞK’ÇILAR SOSYAL MEDYADA ORTALIĞI AYAĞA KALDIRDI: “SENİNLEYİZ BARIŞ ARDUÇ”

  2. Avatar

    filmdenkare

    23 Ocak 2016 at 23:18

    “Günlerce yazmaz, konuşmaz. Sonra bir ‘merhaba’ der yine o kazanır.” (Kiralık Aşk)

  3. Avatar

    bbbal_is

    23 Ocak 2016 at 23:18

    Ödülleri ikiniz çok ama çok hak ediyorsunuz. Kiralık Aşk Oyuncuları?seninleyizBarışArduç _arduc

  4. Avatar

    deligibibiseey

    23 Ocak 2016 at 23:18

    Kiralık Aşk’ın bu bölümünü izleyince her senaristin yaratıcı olmadığını görmüş olduk 🙂 Meriç Acemi zeki kadın ?

  5. Avatar

    She19o3

    23 Ocak 2016 at 23:19

    Barış’sız Kiralık Aşk mı Olurmuş…
    Allah’ım Ne Büyük Acılar Bunlar?

  6. Avatar

    grininarductonu

    23 Ocak 2016 at 23:19

    Kiralık Aşk ailesi kadar samimi bir fan grubu yok. Gerek oyuncuları, gerek fanları olarak samimiyet saçmaktayız. ?? iyikivarsın

  7. Avatar

    replik_dunyasii

    23 Ocak 2016 at 23:19

    “Günlerce yazmaz, konuşmaz. Sonra bir ‘merhaba’ der yine o kazanır.”

    Kiralık Aşk

  8. Avatar

    unacerveza_

    23 Ocak 2016 at 23:19

    hayaller kiralık aşk hayatlar SELENA hsjsbsjsnsns

  9. Avatar

    birol52881

    23 Ocak 2016 at 23:19

    kiralık aşk varsa en güzel bölüm değil en güzel gün

  10. Avatar

    yangec_dua

    23 Ocak 2016 at 23:19

    biziz biz?biz tekiz?şahane süper kiralık aşk ailesiyiz??

  11. Avatar

    fb_kubraa

    23 Ocak 2016 at 23:19

    bitince Pastamız hazır sıcak çikolatamız hazır şimdi Kiralık Aşk Zamanı ?☺?

  12. Avatar

    AslYldz12334

    23 Ocak 2016 at 23:19

    BARIŞSIZ kiralık aşk olmaz

  13. Avatar

    Ays02_

    23 Ocak 2016 at 23:19

    Bizim fandom pardon Kiralık aşk fandom iyileşiyormuş barışımız. Gözümüz aydın.
    Seninleyizbarışarduç ?❤?

  14. Avatar

    haberneo

    23 Ocak 2016 at 23:19

    Kiralık Aşk 31.bölüm fragmanı neden yayınlanmadı?

  15. Avatar

    kainat2004

    23 Ocak 2016 at 23:19

    Bi sey sorabilir miyim kiralık aşk daki ömer değişti mi

  16. Avatar

    CAPAKEK

    23 Ocak 2016 at 23:19

    Barış Arduç’un yokluğu Kiralık Aşk’ı reytinglerde 3.sıraya düşürdü…

  17. Avatar

    mortisssa

    23 Ocak 2016 at 23:20

    Senarist ablalar bol bol Kiralık Aşk izliyor galiba? Feyz al, ama copy-paste yapma.

  18. Avatar

    sonsuzlukkadar_

    23 Ocak 2016 at 23:20

    huydur bende zaten cuma günleri kiralık aşk izleyeceğim diye heveslenip, ağlamaktan izleyemeyip cumartesi günü akşamı izlemek.

  19. Avatar

    Cansuuuus

    23 Ocak 2016 at 23:20

    Kiralık Aşk bu hafta çok tırtmış bu ne böyle vermeseydiniz daha iyiydi ?

  20. Avatar

    kainat2004

    24 Ocak 2016 at 01:35

    Bi sey sorabilir miyim kiralık aşk daki ömer değişti mi

  21. Avatar

    onrcmgc

    24 Ocak 2016 at 01:36

    Kiralık Aşk 10. Bölüm – Defne Ve Ömer Yakınlaşıyorm

  22. Avatar

    begumozener

    24 Ocak 2016 at 01:36

    Kiralık Aşk’ın 30. bölümde ki en guzel sahnesi ise Ömer’in skype ile bağlanması olmuş ??? _arduc

  23. Avatar

    demettherseyim

    24 Ocak 2016 at 01:36

    Ömer İplikçi’siz Kiralık Aşk olmaz,çabucak iyileşmen dileğiyle? _arduc seninleyizBarışArduç

  24. Avatar

    B_KENAN55

    24 Ocak 2016 at 01:36

    kiralık aşk da ömer diye biri vardı ya 🙂

  25. Avatar

    Seymadmrcnn

    24 Ocak 2016 at 01:36

    Yav bune kiralık aşk iki saattir eskileri canlandiriyo bide şu ömer yerine koyduğunuz tip ne ya Allah çarpar valla kiralıkaşk

  26. Avatar

    SaniyeOlgun

    24 Ocak 2016 at 01:36

    Kiralık aşk neden böyle salakça bişey yapmış.ayrıca ömere bak.ömer mi bu .ömer bu mu ?

  27. Avatar

    nalsanaak

    24 Ocak 2016 at 20:20

    Kiralık aşk takipçileri dünyaya delirmek için gelmiş belli?abi ne zaman girsem şuraya bonya kizgin insanları rt liyo

  28. Avatar

    elbarhyrn1

    24 Ocak 2016 at 20:20

    Sen bana Kiralık Aşk demede ne dersen de

  29. Avatar

    ElifKl5022

    24 Ocak 2016 at 20:20

    Bana dünyanın en güzel dizisi hangisi diye sofralar “Kiralık Aşk ” derim ???????

  30. Avatar

    kocarduc

    24 Ocak 2016 at 20:20

    Bizim yönetmen Makbule Kosif’le kanka mı olmuş? Zamanında dedikoducu’yla Kiralık Aşk’la dalga geçen biriyle? Bitsin diye gün sayıyorlardı!