İnadına Aşk Bitti Mi? Neden Yayınlanmıyor?

28 Ocak 2016 Perşembe, 23:59

İnadına Aşk dizisi, 2015 yaz sezonunda yayınlanmaya başlamış ve seyirci tarafından da beğenilmişti.

Dizinin yönetmeni Osman Sınav, her projesinde olduğu gibi İnadına Aşk dizisinde de Türk halkını iyi bir şekilde analiz etmiş ve Fox TV’ye sevimli bir dizi kazandırmıştı.

Defne ve Yalın, Toprak ve Leyla, Yeşim ve Çınar aşkları pek çok kişi tarafından hayranlıkla izlenmekteydi. Ancak dizinin bir süredir reytingleri istendiği gibi gitmemeye başlamıştı.

Çarşamba günleri karşısında Poyraz Karayel gibi bir rakip bulunması dizinin işini zorlaştırmaktaydı. Ayrıca karakterlerin evlenmiş olması da hikayenin tıkanmasına neden oluyordu. Bu nedenle yapımcılar ve Osman Sınav, diziyi en güzel yerinde bitirmeye karar verdi.


30 Yorum

  1. CerenDu10274283

    29 Ocak 2016 at 00:25

    Pazara kadar değil mezara kadar geliriz senle sonuna kadar inadına aşk _sinav inadinaaskbitmesin

  2. nadnaAk13

    29 Ocak 2016 at 00:25

    İnatbitmesinaşkbitmesin inadına aşk devam etsinnn inadınaask

  3. nutellavaryenmi

    29 Ocak 2016 at 00:25

    ŞuAnİstediğimSadece bir mucizeyle İnadına Aşk ‘ın final olmaması.. ?

  4. ddefnearass

    29 Ocak 2016 at 00:25

    İnadına Aşk bitmesin diye yapabileceğimiz birşey varsa lütfen söyleyin ? inadinaaskbitmesin inadinaaskfinalolmasin ??????

  5. InadinaskSude

    29 Ocak 2016 at 00:25

    inadına aşk bitmesin finale HAYIRR !!!

  6. delisi_hantol

    29 Ocak 2016 at 00:25

    Dün inadına aşk taglari tt oldu bununda olması gerek
    GüneşinKızları CumartesiyeGeçsin

  7. ZeynepErtan2004

    29 Ocak 2016 at 00:25

    FOX TV, Sinegraf yapım, Osman Sınav, RTÜK: ZORBALIK DEĞİL İNADINA AŞK !!!!! – Kampanyayı İmzala! aracılığıyla

  8. hawa_yigiter

    29 Ocak 2016 at 00:26

    yaaaa inadına aşk dizisi final yapıyormuşş…O kadar pis dizi varken neden iadına aşk final yapıyo reytingler düşmüş ondan herhalde

  9. PolatNehir27

    29 Ocak 2016 at 00:26

    Aşk bitmez sevgi bitmez inat bitmez İnadına aşk bitmez inadinaaskkanaldegistirsin
    inadinaaskkanaldegistirsin

  10. sibele401

    29 Ocak 2016 at 00:26

    Aşk bitmez ,bize bunu yapmaya hakkiniz yokk yayından kalkması gereken o kadar dizi varken inadına aşk haketmiyor inadinaaskkanaldegistirsin

  11. InadinaskSude

    29 Ocak 2016 at 00:26

    acun abi inadına aşk final yapıyor ve diziyi kendi kanalına almanı istiyoruz inadına aşk ailesi olarak sesimizi duy yardım et

  12. inadinaaskfann

    29 Ocak 2016 at 00:26

    Dizinin başında da demiştik
    “Herşeye rağmen,herkese rağmen İnadına Aşk!”

  13. cdorukk

    29 Ocak 2016 at 00:26

    Şu inadına aşk mı ne ordaki polat ayni benim 3 numarali abime benziyor be aynı hal ve hareketler.

  14. aleyna_gumusbas

    29 Ocak 2016 at 00:26

    cem abi bak ben yaptım ve inadına AŞK dizisini bitmesini istemiyoruz

  15. mavikolikodun

    29 Ocak 2016 at 00:26

    İnadaEvet FinaleHayır
    Defne = inadına aşk
    Yapmayın bitmesin bitemez…

  16. Iremnurinciirem

    29 Ocak 2016 at 00:27

    İnadına aşk dizisi niye biter ki tek severek ve gülerek izlediğim dizi ???

  17. CerenDu10274283

    29 Ocak 2016 at 00:27

    Devam devam inadına aşk az kaldı hadi inadinaaskbitmesin

  18. CerenDu10274283

    29 Ocak 2016 at 00:27

    Dayan inadına aşk bizim için dayan inadinaaskbitmesin

  19. kocarduc

    29 Ocak 2016 at 00:27

    İnadına Aşk’ın ortadan bitmesine söyleyecek kelime bulamıyorum..Ah keşke şöyle müsmükemmel birşeyler yazabilseydiniz??

  20. dipsizkuyularrr

    29 Ocak 2016 at 00:27

    İnadaEvet inadınaaşk final vermesin ya ölürüm izlediğim tek bir dizi var oda inadına aşk lütfen sesimizi duyun final vermeyin ??

  21. ozomozz

    29 Ocak 2016 at 00:27

    İnadına Aşk çok saçma garip bir dizi sevdim mi sevmedim mi hâlâ çözemedim ama ??

  22. crnsrs1907

    29 Ocak 2016 at 00:27

    Duy sesimizi fox inadına aşk biterse sende benim için bitersin?

  23. ernilask

    29 Ocak 2016 at 00:27

    TV’de İnadına Aşk var ama ben ağlıyorum.

  24. cikolatasvnbyn

    29 Ocak 2016 at 00:27

    Adı üstünde İnadınaa Aşkk pes etmek yok İnadına Aşk Ailesi olarak devamm İnadaEvet

  25. ia_ka_selin

    29 Ocak 2016 at 00:27

    İnadına aşk ‘ a sahip çıkıncaz
    inadaevetfinalehayır
    inadınaaşkbitmesin
    inadınaaşk

  26. inadinaaskdizi

    29 Ocak 2016 at 00:27

    Toprak çareyi Defne’yi odaya kitlemekte buldu ama İnadına Aşk diyenler için bu bir engel değil… biryastıktaprojesi

  27. zlemaksu17

    29 Ocak 2016 at 00:28

    Ya hehe inadına aşk bitmez dizi olarak bitiyor olsada bizim kalbimizde bitmez tm fox tv

  28. crnsrs1907

    29 Ocak 2016 at 00:28

    İnadına aşk bitmesin yaaa. Ben sizi çok seviyorum vee Siz benim kalbimde hiç çıkmazsınız???

  29. yetkilibirbirey

    29 Ocak 2016 at 00:28

    aras aydın’ı polat barutçu olarak biraz daha izlemek isterdim inadına aşk’ın bitişi üzdü.

  30. Eylul_damla_

    29 Ocak 2016 at 00:28

    İnadına Ask benim için başka be