İlişki Durumu Karışık 28. Bölüm Fragmanı

23 Ocak 2016 Cumartesi, 02:32

İlişki Durumu Karışık 28. Bölüm Fragmanı, 30 Ocak tarihinde yayınlanacak yeni bölüm hakkında ipuçları verdi.

İlişki durumu karışık kısa bir süre ara vermiş ve bu süre içerisinde takipçilerine kendini özletmişti. Dizinin 17. bölümü son derece heyecanlı geçti. Can, Ayşegül’e itirafta bulunarak tüm gerçekleri anlattı. Aslında, kendisini nikah masasında bıraktığını anlatarak, Elif ile evli olduğunu söyledi.

Bir anda hafızası yerine gelen Ayşegül, çılgına döndü. Can bu duruma son derece üzülmüş olsa da Ayşegül’den bir şey saklamadığı için içini rahatlatmıştı.

Can’ı affetmeyeceğini belirten Ayşegül, bakalım 30 Ocak‘ta yayınlanacak 28. bölüm‘de Can’a karşı yumuşayacak mı?

28 Yorum

  1. Avatar

    ShowTV

    23 Ocak 2016 at 12:46

    İlişkiDurumuKarışık yeni bölümüyle bu akşam saat 20.00’de Show TV’de!

  2. Avatar

    idkResmi

    23 Ocak 2016 at 12:47

    Can’ın yine ilişki durumu karışık elif mi ayşegül mü ?

  3. Avatar

    s_hablemitoglu

    23 Ocak 2016 at 12:47

    tanımlanamayan bir ilişki durumu var sanırsam :)))

  4. Avatar

    yasamhaberleri

    23 Ocak 2016 at 12:47

    İlişki durumu karışık 27.bölüm özeti-Ayşegül’ün hafızası geri gelecek mi?

  5. Avatar

    raninitv

    23 Ocak 2016 at 12:47

    HABER | İlişkiDurumuKarışık ekibi başarısını kutladı!

  6. Avatar

    ShowTV

    23 Ocak 2016 at 23:15

    ZamanDursa “Ben seninle geçirdiğim hiçbir günü unutmadım Ayşegül…” İzlemek için:

  7. Avatar

    noluyotv

    23 Ocak 2016 at 23:15

    “Ne olursa olsun seni deli gibi sevdiğimi biliyorsun değil mi?” İlişkiDurumuKarışık

  8. Avatar

    gumusyildiri

    23 Ocak 2016 at 23:16

    iliski durumu karisik ta aysegul sinanla nisan izliyordu agggg

  9. Avatar

    matematikozell

    23 Ocak 2016 at 23:16

    Son sınıf ilişki durumu:
    Bu aralar YGS, sonrasında ya çeyiz ya valiz.

  10. Avatar

    NeseZab

    23 Ocak 2016 at 23:16

    iliski durumu karışıkda cok güldüm mediha sen cok yasa emi

  11. Avatar

    kitkatyxx

    23 Ocak 2016 at 23:16

    Ay şimdi şu ilişki durumu karışık denen dizideki elifi yolucam anne izlediğin diziler beni sinirlendiriyo

  12. Avatar

    wefadsewer

    23 Ocak 2016 at 23:16

    İlişki durumu karışık izliyorum kaliteli bir akşam

  13. Avatar

    Suuedaaaa

    23 Ocak 2016 at 23:16

    Ya şu ilişki durumu karışıktaki mediha anneye bayılıyorum ya ?

  14. Avatar

    ShowTV

    23 Ocak 2016 at 23:16

    İlişkiDurumuKarışık Ayşegül her şeyi hatırlıyor!

  15. Avatar

    beyzadeger

    23 Ocak 2016 at 23:17

    İlişki durumu karisik modundayim

  16. Avatar

    yaseminbirinci

    23 Ocak 2016 at 23:17

    İlişki Durumu Karışık’ta herkes mi grip olmuş sesleri gitmiş bunların ??

  17. Avatar

    blessxgod

    23 Ocak 2016 at 23:17

    lan şu iliski durumu karisik kadar saçma bi dizi yok aq

  18. Avatar

    zeusunciragi

    23 Ocak 2016 at 23:17

    iliski durumu karisik diye bi dizi var adam aksam yemegini baska kadinla sabah yemegini baska kadınla yedi bebek bambaska bi kadinda amk

  19. Avatar

    ShowTV

    23 Ocak 2016 at 23:21

    İlişkiDurumuKarışık Elif ve Murat pes mi ediyor?

  20. Avatar

    gumusyildiri

    23 Ocak 2016 at 23:21

    iliski durumu karisik ta aysegul sinanla nisan izliyordu agggg

  21. Avatar

    noluyotv

    23 Ocak 2016 at 23:21

    “Ne olursa olsun seni deli gibi sevdiğimi biliyorsun değil mi?” İlişkiDurumuKarışık

  22. Avatar

    astoldbyefe

    24 Ocak 2016 at 01:29

    haha mafya güzellemesi olan eşkıya dünyaya hükümdar olmaz. poyraz yine normal aslkdjasd

  23. Avatar

    GebereJacksonTR

    24 Ocak 2016 at 01:30

    Allah kimseyi eşkıya dünyaya hükümdar olmazdaki Nazlı duumuna düşürmesin…

  24. Avatar

    ShowTV

    24 Ocak 2016 at 20:19

    İlişkiDurumuKarışık “Ben seninle geçirdiğim hiçbir günü unutmadım Ayşegül…” İzlemek için:

  25. Avatar

    medyafaresi

    24 Ocak 2016 at 20:19

    İlişki Durumu: Karışık’ta romantik anlar

  26. Avatar

    RonaMamedova

    24 Ocak 2016 at 20:19

    Hocam dün İlişki Durumu Karışık izlemeliydiniz Naci bir harikaydı Can ve Ayşegül desen romantik sahneler konuşmalar:)

  27. Avatar

    tvhabercinizim

    24 Ocak 2016 at 20:19

    Dün İlişki Durumu Karışık yine çok çok iyi gitmiş. Tebrikler size yine yeni yeniden!

  28. Avatar

    peshaber

    1 Şubat 2016 at 09:46

    İlişki Durumu Karışık’ın ‘Can’ ı Berk Oktay’dan ‘takoz’ itirafı