Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 27. Bölüm Fragmanı 15 Mart

08 Mart 2016 Salı, 17:38

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 27. bölüm fragmanı 15 Mart tarihinde yayınlanacak olan bölümün ne kadar heyecanlı olacağı konusunda izleyenlere fikir veriyor.

Büyük bir kesimin izlediği Edho dizisi, her bölümünde farklı bir yöne saparak takipçilerini şaşırtmayı başarıyor. Geçtiğimiz bölümde masadan ayrılacaklarını ifade edenler, Hızır Çakırbeyli ve arkadaşlarını zor durumda bırakmıştır.

Hızır, her zamanki gibi kontrolü ele alarak Ünal Bey’den gizli işlere kalkışmış ve devletle gizli bir görüşmek ayarlamıştır.

Meryem ile Hızır’ın ayrılık süreci sürmekle beraber, ilerleyen bölümlerde çift tekrar barışacak gibi duruyor.

Edho Nazlı ile Hızır Ayrılacak Mı? Müjde Uzman Diziden Ayrılıyor Mu?

Nazlı ile Hızır’ın arası son zamanlarda sıkça bozulmaya başlamış ve bu durum izleyicileri Hızır Nazlı’dan ayrılacak mı? Müjde uzman diziden ayrılacak mı? sorularını sordurmaya başlamıştır.

15 Mart tarihinde yayınlanan Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 27. Bölümünde, bakalım izleyeciler hangi sorularına cevap bulabilecek.

8 Yorum

  1. Avatar

    sezineys

    8 Mart 2016 at 23:32

    ilyas bu akşam saçımı başımı yoldurdun bana Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz edho

  2. Avatar

    OzgeeDmrr

    8 Mart 2016 at 23:33

    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz güzel dizi,oyuncularından biri müşterimiz setteki tatlişkoluklarını anlatıyor bize geldiğinde jsjhsdxjh <3

  3. Avatar

    snerdogduu

    8 Mart 2016 at 23:33

    Eşkıya dünyaya hükümdar olmaz izliyorum reklam arasında kek yapıp fırına verdim Doğanay yaşadı valla ona çok güzel eş olucam ?

  4. Avatar

    sitareozan

    8 Mart 2016 at 23:33

    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz maşallah kadınlar gününde kadın matinesi gibi olmuş:) lan bu dizi mafya dizisi değilmiydi?

  5. Avatar

    cihatozdemir

    8 Mart 2016 at 23:33

    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz dedik bunların hepsi eşkiya edho . Sözde kitap okuyacaktım

  6. Avatar

    hazretivoyvoda

    8 Mart 2016 at 23:33

    Evde 4 tane televizyon var ve herkes farklı odalar da oturmuş eşkıya dünyaya hükümdar olmaz izliyor, nasıl bir dizi bu amk?

  7. Avatar

    ipeeklc

    8 Mart 2016 at 23:33

    Sana yağmurlu havada bi damla su yokk Hadsiz Nazlıı Meryem Çakırbeyli.
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
    edho

  8. Avatar

    OzzyYasar

    8 Mart 2016 at 23:33

    İlyas,Meryem,Alparslan üçlüsü için izleyenler ?
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz