Aşk Yeniden Vahit Tunca Aydoğan Diziden Ayrıldı Mı?

08 Mart 2016 Salı, 23:02

Aşk Yeniden Vahit, Tunca Aydoğan yıllar önce Yılan Hikayesi dizisinde yine bir kötü karakter ile kendini tanıtmış ve aradan geçen yıllarda da hep kötü rolleri canlandırmıştır.

Aşk Yeniden dizisinde Vahit rolünü canlandırmakta olan isim, Meryem’in eski eşinin kardeşini oynamaktadır. Abisini, yengesinin öldürdüğünü düşünür ve ona karşı büyük bir düşmanlık besler. Sırf bu nedenle Zeynep’i bile zehirlemiştir. Ancak; sonunda Vahit uzaklara giderek aileyi rahat bırakacağını söyler. Ancak, tam ayrılma esnasında Birol, aslında abisini Meryem’in değil kendinin öldürdüğünü söyler.

Aşk Yeniden Vahit  Diziden Çıktı Mı?

Aşk Yeniden Vahit Tunca Aydoğan Diziden Ayrıldı Mı? sorusu sosyal medyada sıkça soruluyor. Ancak; Aşk Yeniden dizisinde Vahit diziden ayrılacak gibi görünmüyor. Tam ayrılış esnasında gerçeğin ortaya çıkması, Vahit’i tekrar döndürecek gibi görünüyor.

23 Yorum

  1. thehandemiy

    9 Mart 2016 at 00:11

    Tam düzeliyoduk.. Tam umut var diyoduk.Bunu bizden almayın? GüneşinKızları FinalOlmasın

  2. Handemmms3

    9 Mart 2016 at 00:11

    Babam konuştu dizi hakkında şimdi aglıycam baba lütfen odadan çık aglamalıyım
    GüneşinKızları FinalOlmasın

  3. okyanusgibisin

    9 Mart 2016 at 00:11

    Kanald olsam reytingler kötü olsa bile 2 sezon net diziyi ayakta tutmaya çalışırım böyle bi kitleyi kaybedemem
    GüneşinKızları FinalOlmasın

  4. onceuponavision

    9 Mart 2016 at 00:12

    hepiniz delisiniz ve dünya güzelisiniz, biliyorsunuz değil mi? GüneşinKızları FinalOlmasın

  5. SsdSude

    9 Mart 2016 at 00:12

    GüneşinKızları FinalOlmasın HERŞEY PARAMİ KANAL D HERŞEY REYTİNG Mİ? BİZ SEVGİMİZİ VERDİK. EN ÇOK BİZ SEVİYORUZ BİZ İZLİYORUZ.

  6. MlkGrsn

    9 Mart 2016 at 00:12

    GüneşinKızları FinalOlmasın Yakarım buraları

  7. NamelessArwa

    9 Mart 2016 at 00:12

    GüneşinKızları FinalOlmasın
    Devam edin durmak yok sabahta devam??

  8. mavigibimeselaa

    9 Mart 2016 at 00:12

    gelmiş geçmiş en efso karakter is ALİ MERTOĞLU??
    GüneşinKızları FinalOlmasın ! harcama maviş alimizi bak cidden pişman olucan

  9. tokyophonline

    9 Mart 2016 at 00:12

    ” GüneşinKızları FinalOlmasın ” 529K tıvit atılmış. Diyecek söz bulamıyorum.

  10. mavizeyy_

    9 Mart 2016 at 00:12

    Şu an öyle bi dank etti ki.. GK bir daha olmayacak, Alsel yok Hantol yok… Ben yapamam çok özlerim ? GüneşinKızları FinalOlmasın

  11. ozturksinem123

    9 Mart 2016 at 00:12

    Hadiiii be bu dizi final olursa daha televizyonun yüzüne bakmam
    GüneşinKızları FinalOlmasın

  12. okyanusgibisin

    9 Mart 2016 at 00:12

    Sen kimsin köpek benim dizimi elimden alcan
    GüneşinKızları FinalOlmasın

  13. MeryemYayikci

    9 Mart 2016 at 00:13

    Okadar güzeliz ki ben gurur duyuyorum ya.Elimizden gelenin fazlasini yapiyoruz. Sonuc istedigimiz gibi olsun!!!
    GüneşinKızları FinalOlmasın

  14. DilmenSimay

    9 Mart 2016 at 00:13

    Bu yaptığının bir bedeli var,biliyorsun değil mi Kanal D?Ama biz buna izin vermiyoruzz!
    GüneşinKızları FinalOlmasın

  15. TvDunyasii

    9 Mart 2016 at 00:13

    GüneşinKızları ailesi tarafından hazırlanan GüneşinKızları FinalOlmasın etiketi 259 bin tweet paylaşımıyla TT listesinde 2.sırada.

  16. HalgunAlsel

    9 Mart 2016 at 00:13

    GüneşinKızları FinalOlmasın yapma bunu bize

  17. blowsblack

    9 Mart 2016 at 00:13

    Güneşin Kızları 39.bölümde final kararını geri çekmiştir. GüneşinKızları FinalOlmasın tagina destek veren herkese sevgilerle…

  18. ilyaida7

    9 Mart 2016 at 00:13

    DURMAYIN DURMAYIN BUGÜN YAPTIK BİTTİ DEĞİL ELİMİZDEN GELDİİĞİNCE UZATALIM BUNU GüneşinKızları FinalOlmasın

  19. aynuriissmm

    9 Mart 2016 at 00:14

    Sencede bazen çok sacmalimiyor muyuz?
    Ufacik sorunlari bile buyutmuyor muyuz?

    GüneşinKızları FinalOlmasın

  20. MerveYzN_KsK

    9 Mart 2016 at 00:14

    GüneşinKızları FinalOlmasın twit rekoru kırıldı ve bikere daha yalnızız kimsenin umrunda değiliz yine ortada kaldık şaşırmadım.

  21. siyahinuzayi

    9 Mart 2016 at 00:14

    Evim olup huzur verdiler bana..
    GüneşinKızları FinalOlmasın

  22. uzaygecemavi

    9 Mart 2016 at 00:15

    Gkyı böyle apar topar bitirirsen büyük bir kitle seni TV den kaldıracak biliyon demi GüneşinKızları FinalOlmasın

  23. ekranbacakli

    9 Mart 2016 at 00:15

    Selin:Sen hani beni bırakıcaktin?
    Ali:E her arkami döndügümde basini derde sokuyorsun..

    GüneşinKızları FinalOlmasın