Aşk Yeniden 46. Bölüm Fragmanı 15 Mart

08 Mart 2016 Salı, 22:49

Aşk Yeniden 46. Bölüm Fragmanı 15 Mart tarihinde yayınlanacak olan bölümün yine heyecan dolu olacağını kanıtlar nitelikte. Fatih ve Zeynep’in romantik ilişkilerini anlatan, kimi zaman güldüren kimi zaman da romantik anları ile duygulandıran dizi Aşk Yeniden, Salı günleri Fox ekranlarını renklendirmeye devam ediyor.

Dizinin son bölümünde, Fatih’in Ertan’ı yaralamasının üzerine Ertan hafızasını kaybetmiştir. İyileşmesi için iyi bir bakıma ihtiyaç duyduğundan dolayı Fatih ve Zeynep Ertan’ı yanlarına almıştır. Her ne kadar bu durumdan rahatsız olsalar ve Fatih zaman zaman kıskançlık krizlerine girse de yapacak bir şey yoktur.

Selin ve Orhan arasında da çekişmeler mevcuttur. Selin, Orhan’ı kıskandığından dolayı işte ayrılmasını istemiştir. Ancak bunu söylerken Orhan’ı kırmıştır.

Aşk Yeniden Son Bölüm Fragmanı 15 Mart

Aşk Yeniden 46. bölümü 15 mart tarihinde Fox ekranlarında olup, sorularınızın büyük kısmına cevap olacak.

20 Yorum

  1. Avatar

    buuseates

    8 Mart 2016 at 23:28

    Eğer, Aşk Yeniden’i izliyorsak tabii ki “booşveeer” deriz!? AşkYeniden DeliMukaddes boşver ?

  2. Avatar

    cerensalvarci

    8 Mart 2016 at 23:28

    Aşk Yeniden bittikten sonra fatih için “tamamen hayal ürünüdür, gercekle hicbi alakasi yoktur” yazilmali?☹?

  3. Avatar

    OnurTrz95

    8 Mart 2016 at 23:28

    Aşk yeniden dizisindeki modayı anlamadım hiç elbise giymeseler daha iyi..

  4. Avatar

    selin_ebruu

    8 Mart 2016 at 23:28

    Aşk Yeniden e bile bakmak istemiyorum öyle bi keyifsizlik

  5. Avatar

    askyenideclub

    8 Mart 2016 at 23:28

    Aşk Yeniden’de çoooook tatlısın ya????????????????????

  6. Avatar

    AskYenidenDizi

    8 Mart 2016 at 23:28

    Mukaddes kaçma planları yaparken keçileri de kaçırdı! O anları izlemek için:

  7. Avatar

    medyavizor

    8 Mart 2016 at 23:28

    Aşk Yeniden… ERTAN HAFIZASINI KAYBEDER!Sevilen dizi `Aşk… GeceAlem

  8. Avatar

    Muazzezbckc

    8 Mart 2016 at 23:28

    Aşk yeniden’deki Fatihle Zeynep gibi olsakk… biraz aksiyon biraz eglence ve sonsuz sevgiii ???

  9. Avatar

    gizemibak

    8 Mart 2016 at 23:28

    Ask Yeniden kahkaha attirdi:

    -Fatih senaryo giderek sacmaliyo!
    -N’apiyim hayatim ikinci sezon.
    -Tadinda bitirseydik?

  10. Avatar

    GG77BSRFB

    8 Mart 2016 at 23:29

    Aşk yeniden ailesi candır ??gerçekyalanlar

  11. Avatar

    FOXTurkiye

    8 Mart 2016 at 23:29

    Aşk Yeniden’in yeni bölümüne az kaldı. gerçekyalanlar etiketine yorumlarını bekliyoruz!

  12. Avatar

    edaurl

    8 Mart 2016 at 23:29

    ask yeniden’i izleyen var mı….

  13. Avatar

    gencererkan415

    8 Mart 2016 at 23:29

    Aşk yeniden bitcekmiş doğru mu

  14. Avatar

    aysucalayan

    8 Mart 2016 at 23:29

    Oha aşk yeniden bizim evin önünde çekilmiş ve ben bunu televizyonda gördüm

  15. Avatar

    su_tokmak

    8 Mart 2016 at 23:29

    kızlarasesver! Çok güzel bir mesaj verdiler süpersiniz AŞK YENİDEN kızlara ses ver senin yerinde olmayanlarda var çalış

  16. Avatar

    AytennOz

    8 Mart 2016 at 23:30

    Sonuna kadar izlediğim tek dizi aşk yeniden. Diğerleri final yapabilir.

  17. Avatar

    simgeeguzelll

    8 Mart 2016 at 23:30

    Gereksiz senaryo ve başarısız oyunculuklar olsa da ilk defa anlamlı bir konuya değindi aşk yeniden dizisi kızlarasesver

  18. Avatar

    noluyotv

    8 Mart 2016 at 23:30

    AşkYeniden’de bir şeyler oluyor! Senaryonun sonunu merak ediyoruz!

  19. Avatar

    AlSelismylife_

    8 Mart 2016 at 23:30

    Yakında Aşk Yeniden de Evli ve öfkeli de biticek reytingleri iyi değil elinde dizin kaldı mı merak ediyorum?

  20. Avatar

    serpil_oncel

    8 Mart 2016 at 23:30

    TÜH BE KISA SÜRELİHAFIZA KAYBIYMIŞ,ERTANDAN KURTULAMADIK.AŞK YENİDEN DE ,Bİ BU MUSİBETTEN KURTULAMADIK.