Acun Ilıcalı Yeni Kanalını Açıyor

22 Ocak 2016 Cuma, 20:52

Acun Ilıcalı kanal sahibi olması ile çok fazla konuşulan isimlerden bir tanesi olmuştu. Spor spikerliğinden başlayıp bir kanalın sahibi olmasına kadar geçen süre kendisi için zorlu olsa da dışarıdan bakıldığında büyük bir başarı hikayesi.

TV8, Acun Ilıcalı yönetimine geçtiğinden itibaren büyük yol aldı ve reytinglerde ilk sıraları zorlamayı başardı. Ancak Ilıcalı, söz konusu başarı olunca durmak bilmiyor.

Yeni bir kanal açma projesi bulunan Acun; bu sefer kanalı Yunanistan’da açacak. Yunanistan Başbakanı Çipras da kendine destek vererek Ilıcalı’nın başarına inandığını söylemekte.

Acun ise; Yunanistan’ın en iyi kanalı olmayı hedefliyor. O Ses Türkiye ve Survivor yarışmalarının Yunanistan haklarını da alarak, Türkiye formatlarını Yunanistan’a taşıyarak TV8 tarzı bir kanal konsepti  oluşturmayı planlıyor.

20 Yorum

  1. MemuruzNet

    23 Ocak 2016 at 01:19

    Acun Ilıcalı bombayı patlattı! TV 8’den sonra yeni bir kanal geliyor…

  2. tvvici

    23 Ocak 2016 at 01:20

    Acun Ilıcalı, yeni açacağı kanalı ilk kez anlattı: Uzak ara birinci olacağız!

  3. Metinozkaya

    24 Ocak 2016 at 01:01

    Survivor yaşama tutunabilmekse, bunun seçicisi kader olur çoğu zaman, Acun Ilıcalı değil.

  4. Can85255808

    24 Ocak 2016 at 01:01

    BigBrotherTR ACUN ılıcalı allah aşkına bu yarışmaya bi el atta öğret şu big brother A oyunun adaletini daha doğrusu yarışmayı öğret

  5. ErkanAskin1

    24 Ocak 2016 at 01:01

    Acun Ilıcalı yüzünden 5-10 seneye kalmaz herkes ünlü olur hepimiz otel odasında ölü bulunacağız hepimiz!

  6. yerlisigara

    24 Ocak 2016 at 01:01

    aa acun ılıcalı’ya bakın, liseden yeni mezun oldum sakalı bırakmış

  7. uAnarsi

    24 Ocak 2016 at 01:01

    Kendi yüzümden çok Acun Ilıcalı’nın yüzünü görüyorum her gün televizyonda adam ?

  8. semralya

    24 Ocak 2016 at 01:02

    Sakal çoğu erkeğe daha çekici ve seksi bir hava katar ama Acun Ilıcalı nın görüntüsüne amelelik katmış ?

  9. Can85255808

    24 Ocak 2016 at 01:02

    BigBrotherTR bu yarışmayı acun ılıcalı ya devrette yarışma nasıl olurmuş öğren bigbrother

  10. AltunerMusa

    24 Ocak 2016 at 01:07

    osestürkiye de Acun ILICALI Survivor2016 da bu sene -‘Dayak atmak serbest’ dedi. Malum bu sene Semih var :-))

  11. KomediSurvivor

    24 Ocak 2016 at 01:07

    Acun Ilıcalı’dan yarışmacılara özel şarkı: “Ada sahillerinde bekliyorum.
    Her zaman yollarınızı gözlüyorum.” Survivor2016

  12. aysegulersinn

    24 Ocak 2016 at 01:07

    gençliğimin katili acun ılıcalı

  13. altinokesra

    24 Ocak 2016 at 01:07

    Acun Ilıcalı Ness canavarına benzemiş sakal bırakınca.

  14. gozdetheemperor

    24 Ocak 2016 at 01:07

    ÜTOPYA SEMİH SURVİVOR GÖNÜLLÜLER KADROSUNDA TEŞEKKÜRLER ALLAHIM TEŞEKKÜRLER ACUN ILICALI

  15. ozlemcim_

    24 Ocak 2016 at 01:07

    yemin ederim bizim oglan acun ılıcalı’dan daha güzel konuşuyor. “Hejejö, hejeje öyöyöö..” tek kelimesini anlıyosam ne olayım…

  16. KdrOnder

    24 Ocak 2016 at 01:08

    semih öztürk survivordaymıs, adadaki insanlara bundan daha zıkkım birsey yapılamazdı tebrikler acun ılıcalı

  17. erhanates47

    24 Ocak 2016 at 20:21

    ACUN ILICALI BU KADAR KÖTÜ RENKSIZ BIR SURVİVOR SEÇIMI OLAMAZDI BİRÇOK PROĞRAMINA GIBI BURDADA REYTINGLER DÜŞECEK…….

  18. fatihcelenn

    24 Ocak 2016 at 20:21

    Acun abiyi görmek istiyorum acun abi acun abi 100 yaşınada gelsem acun abi adam acun abi acun ılıcalı değil acun abi abi acun nacu abi

  19. BAnketler

    24 Ocak 2016 at 20:21

    Format değişikliği olmuş haberiniz giden geri gelicek sms çünkü geçen sene Acun Ilıcalı yuzlesmede bahsetmişti benim fikrim Survivor2016

  20. stafilokok_

    24 Ocak 2016 at 20:21

    acun ılıcalı yı ilk defa sakallı gördüm para bu adamı boz muş!